TWOJA FIRMA

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w konferencji, która odbędzie się  w dniu 09 grudnia 2011r. o godzinie 10.00 w Pałacu Książęcym w Żaganiu.
Celem konferencji będzie podsumowanie zrealizowanych działań w projekcie oraz prezentacja powstałych działalności gospodarczych.

Program konferencji:

  1. 10.00 – 10.15 Inauguracja konferencji – Marek Ślusarski, Starosta Żagański.
  2. 10.15 – 10.35 Prezentacja projektu – Wioletta Tybiszewska, Kierownik Projektu.
  3. 10.35- 11.10 Prezentacja wybranych działań gospodarczych utworzonych w ramach projektu:
    • Grzegorz Kołton – „Bio – Energia”
    • Łukasz Kudła – „Prosper”
    • Daniel Cymbara – „Auto – Handel”
  4. 11.10 – 11.40 Możliwości wsparcia dla przedsiębiorców – Krzysztof Jurek, Agencja Rozwoju Regionalnego w Zielonej Górze.
  5. 11.40 – 12.00 Wsparcie Powiatowego Urzędu Pracy dla Przedsiębiorcy zatrudniającego osobę bezrobotną.
  6. Wystąpienia zaproszonych gości.
  7. Poczęstunek.

· ADMIN dnia listopad 28 2011 09:03:07· Czytaj więcej · 1164 czytań · Drukuj

PREZENTACJA FIRM UTWORZONYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU

Paulina Nowakowska "SE" Styl i Elegancja, salon kosmetyczny  (usługi pielęgnacyjne, relaksacyjne, korekta wrastających paznokci, pobieranie materiału z macierzy paznokcia, SPA). Adres: ul. Dworcowa 17/6, 68-100 Żagań

Kamiński Krzysztof, „ KSK Usługi Elektryczne”, usługi: pomiary parametrów sieci elektrycznych; handel: sprzedaż gotowych urządzeń elektrycznych; produkcja: wykonanie urządzeń i układów do rejestracji zakłóceń, zabezpieczenia w sieciach elektrycznych. Adres: ul. Szkolna 19, 67-320 Małomice.

Jarosław Kardynał, „Jarosław Kardynał”, tworzenie stron, sklepów portali oraz innych aplikacji internetowych w oparciu o technologie xhtml, css, php, flash, Javascript, Mysql. Kompleksowa promocja firm w internecie, administrowanie stronami internetowymi. Adres: Plac Wolności 6/1, 68-100 Żagań

Dawid Kwaśniewski „Future It”, firma  informatyczna zajmująca się tworzeniem i hostingiem serwisów internetowych ukierunkowaną na branżę medyczną. Kompleksowe oprogramowanie on-line do gabinetów medycznych poprzez rejestrację, łatwe i wygodne prowadzenie kart medycznych, rozliczanie świadczeń NFZ. Serwis oprogramowania i sprzętu komputerowego. Zamówienia klientów indywidualnych. Adres: ul. Poniatowskiego 18/2, 67-300 Szprotawa.

Michał Ganowski, „Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych, Kartograficznych i Geoinformatycznych”, usługi geodezyjne, kartograficzne, geoinformatyczne: mapy, pomiary. Adres: ul. Podgórna 19, 67-300 Szprotawa.

Łukasz Kudła, „Prosper”, biznes sportowy -  aktywny wypoczynek, szkolenia, wynajem sprzętu sportowego, handel, marketing sportowy, sponsoring w sporcie, organizacja turniejów i lig sportowych, rekreacja. Adres: ul. Staszica 26, 68-100 Żagań.

Kamila Kustra, „Galeria Piękna”, gabinet kosmetyczny, solarium. Adres: ul. Buczka 17/2, 68-200 Żary

Grzegorz Kołton, „Bio – Energia”, produkcja wysokoenergetycznego brykietu ze słomy oraz trocin drzewnych - odbiorcy indywidualni i firmy. Adres: Janowiec 15, 67-320 Małomice

Katarzyna Różańska, „Biuro Rachunkowe”, usługi rachunkowo- księgowe, kadrowo - płacowe, podatkowe, doradztwo księgowe. Adres ul. Dworcowa 31/18, 68-100 Żagań.

Alicja Jundt, „Green Park”, Agroturystyka, utworzenie nowych miejsc noclegowych dla turystów - wypoczynek w ogrodzie, place zabaw , grill, sad, lasy, ekologiczna żywność. Adres: Czyżówek 33

Jolanta Zięba, „Doradztwo Prawne, Pośrednictwo w Obrocie Nieruchomościami, Usługi Biurowe”, biuro porad prawnych, usługi biurowe, pośrednictwo nieruchomości. Adres: ul. Słowackiego 1a, 68-100 Żagań

Krzysztof Krzysztofiak, Usługi Budowlane "Kriswood", usługi ciesielskie: więźby dachowe, wiaty i altany z drewna, stoły, ławki, krzesła, pergole na rośliny, szkielety studni ogrodowych. Adres: Czerna 55

Stella Szczepańska, Laboratorium Protetyczne „Stelmed”, laboratorium protetyczne: leczenie i rehabilitacja układu zębowo- szczękowego oraz schorzeń stawu skroniowo żuchwowego, wykonanie protez i aparatów ortodontycznych. Adres: Jana Pawła II34, 67-320 Małomice

Mariusz Sochacki, „Lubuskie Centrum Kserokopiarek”, serwis, sprzedaż, wynajem, doradztwo  sprzętu biurowego, kopiująco- drukującego, drukarek wielkoformatowych. Adres: ul. Kopernika 11a, 68-100 Żagań

Paweł Zięba, „Otis”, instalacje centralnego ogrzewania, wodno kanalizacyjne, gazowe, serwis urządzeń grzewczych. Ma uprawnienia gazowe, elektryczne, ciepłownicze. Adres: ul. Szpitalna5, 67-300 Szprotawa

Daniel Cymbara – „Auto –Handel”, warsztat blacharsko mechaniczny, Konin Żagański 109

· ADMIN dnia luty 27 2011 14:17:15· Czytaj więcej · 1506 czytań · Drukuj

TWOJA FIRMA

PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.

Główne etapy projektu:
  1. Rekrutacja uczestników projektu,
  2. Realizacja wsparcia szkoleniowo – doradczego
  3. Przyznanie jednorazowego wsparcia finansowego
  4. Przyznanie wsparcia pomostowego oraz przedłużonego wsparcia pomostowego.

1.    Rekrutacja uczestników
Udział w projekcie mogą wziąć osoby zameldowane na terenie Powiatu Żagańskiego oraz spełniające jedną z kategorii:
  • BEZROBOTNY
  • NIEAKTYWNY ZAWODOWO
  • ZATRUDNIONY
Dodatkowo kandydat na uczestnika w projekcie to:
  • osoba fizyczna zamierzająca rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej / spółdzielni / spółdzielni socjalnej
  • nie posiadająca zarejestrowanej działalności w okresie 1 roku przed zgłoszeniem do projektu
  • nie korzystająca w okresie 3 lat poprzedzających udział w niniejszym projekcie ze środków publicznych na podjęcie działalności;
  • niezatrudniona, w ramach umowy o pracę lub innych umów cywilno – prawnych, u beneficjenta, partnera lub wykonawcy ww. projektu;
  • nie pozostająca w związku małżeńskim ani w faktycznym pożyciu albo w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia z osobą zatrudnioną u beneficjenta w Starostwie Powiatowym w Żaganiu oraz u Partnera w Powiatowym Urzędem Pracy oraz Wykonawcą projektu;
  • nie będąca pracownikiem Instytucji Pośredniczącej Województwa Lubuskiego tj. Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego ani pracownikiem Instytucji Pośredniczącej II  stopnia Województwa Lubskiego tj. Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze;
  • nie korzystająca z  dofinansowania na pokrycie tych samych wydatków kwalifikowalnych z innego źródła oraz nie składająca wniosku, który jest w trakcie rozpatrywania lub został rozpatrzony pozytywnie, u innego podmiotu ubiegając się o wsparcie na rozpoczęcie działalności;
  • nie  karana za przestępstwo skarbowe oraz korzystająca z pełni praw publicznych i posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych;

W ramach realizacji procesu rekrutacyjnego kandydat na uczestnika projektu :
  • pobiera formularz zgłoszeniowy, który jest dostępny na stronie internetowej www.twojafirma.powiatzaganski.pl (załącznik nr 1 do regulaminu) wypełnia druk komputerowo (istnieje możliwość wypełnienia dokumentu bezpłatnie w kafejce komputerowej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Żaganiu,                         ul. Dworcowa 9).
  • składa wypełniony formularz zgłoszeniowy w terminie od 08.02.2010 do 19.02.2010r., stosując się do wytycznych określonych w regulaminie. Koperty z formularzami zgłoszeniowymi przyjmowane będą w pok. 5 w Starostwie Powiatowym w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39.
  • Lista kandydatów zakwalifikowanych do drugiego etapu procesu rekrutacji zamieszczona zostanie na stronie www.twojafirma.powiatzaganski.pl
  • kolejnym etapem rekrutacji jest przeprowadzenie psychotestu. Informacje o terminie realizacji psychotestu zamieszczone zostaną również na stronie internetowej wraz z numerami kandydatów zaproszonych na psychotest.
  • rozmowa kwalifikacyjna będzie ostatnim etapem procesu rekrutacji.

Lista kandydatów spełniających kryteria oraz zakwalifikowanych po realizacji procesu rekrutacyjnego do udziału w projekcie zostanie umieszczona na stronie internetowej. Proces rekrutacyjny będzie trwał od 08 lutego do 09 kwietnia br.

· ADMIN dnia luty 27 2011 14:11:59· Czytaj więcej · 1339 czytań · Drukuj

ZESTAWIENIE DOKUMENTÓW NIEZBĘDNYCH DO APLIKOWANIA O POMOSTOWE WSPARCIA PRZEDŁUŻONE

Poniżej przedstawiamy zestawienie dokumentów niezbędnych do aplikowania o pomostowe wsparcia przedłużone.
Termin składania wniosków – do 10 marca 2011 roku

Dokumenty do pobrania: pobierz

· ADMIN dnia luty 21 2011 15:05:35· Czytaj więcej · 1291 czytań · Drukuj

Copyright by MAQ © 2010

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2017 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.